maandag 3 januari 2011

Dag #32

Nu al bijna al mijn vervelende klusjes achter de rug. Heerlijk gevoel, alleen zometeen nog even iets inscannen en dan heb ik al mijn karweitjes voor vandaag weer gehad. Nu even lekker ontspannen, dadelijk koken (schnitzels met boontjes en aardappelpuree) en vanavond zien we wel (waarschijnlijk verder met "The Virtue of Selfishness").

Ik heb mijn reflectieverslagen die ik gepland had voor vandaag bijna zonder moeite afgemaakt. Zonder afleidingen heb ik fijn door kunnen werken en alles al voor de middag af kunnen maken. Hierna even lekker geluncht met een gekookt eitje en nu een kop thee. Na de lunch contact gezocht met het bedrijf waar ik wil gaan afstuderen, van de week verder afhandelen zodat ik in februari kan beginnen.

Net nog even rustig de "Best of Zenhabits 2010" doorgenomen en een prachtig staaltje werk van Babuata is he geworden. Deze wil ik jullie niet onthouden: Best of Zenhabits 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten